چاپ کتاب با تیراژ پایین و قیمت ارزان

چاپ کتاب با تیراژ پایین

چاپ کتاب با تیراژ پایین یکی از خدمات محبوب انتشارات برتر اندیشان در میان دانشجویان به ویژه افرادی است که به دنبال تبدیل پایان نامه به کتاب هستند. انتشارات برتراندیشان در خدمت آن گروه از دانشجویان، مترجمان و پژوهشگران و تمامی نویسندگانی است که علاقه مند به انشتار کتاب با تیراژ پایین و کم هستند.

تعداد زیادی از نویسندگان کتاب های علمی و دانشجویی، مترجمان، هنرمندان و… به ویژه در مورد کتاب اولشان، به دنبال چاپ کتاب با تیراژ پایین هستند. اما در مقابل بسیاری از انتشارات و چاپخانه ها نیز به دلیل عدم تناسب هزینه های چاپ با تیراژ کم و به طور کلی به صرفه نبودن آن اقدام به چنین سفارشاتی را قبول نمی کنند.

به عنوان نمونه، دانشجویان و پژوهشگرانی که توانسته‌اند اثر علمی و دانشگاهی قابل توجه و تحسین برانگیزی را گردآوری و تألیف نمایند ممکن است به دلیل مسایل مالی از تبدیل پایان نامه به کتاب و چاپ آن منصرف شوند. همانطور که می دانیم داشتن یک کتاب چاپ شده تاثیر مثبت زیادی در مصاحبه‌های علمی از جمله مصاحبه گزینش هیئت علمی و مصاحبه پذیرش دوره دکتری دارد. برای مشاهده جدول امتیازات مصاحبه دکتری در قالب فایل PDF می توانید از لینک استفاده نمایید.

یا گروهی از افراد که تمایل به چاپ کتاب خاطرات و دل نوشته های خود را دارند ترجیح می دهند در آغاز مسیر با تیراژ پایینی کتابشان را به چاپ برسانند. 

 

چاپ کتاب با تیراژ پایین

 

مزیت های چاپ کتاب با تیراژ پایین

خالی از لطف نیست که به برخی از نکات مثبت و مزایای چاپ کتاب با تیراژ پایین نیز اشاره کنیم. چنانچه نویسنده پیش بینی مناسبی از موفقیت اثر خود ندارد بهتر است که برای به حداقل رساندن ریسک هزینه های چاپ و… کتاب را با تیراژ پایین چاپ نماید، چرا که در صورت استقبال مخاطبین و موفقیت کتاب در بازار می توان کتاب را تجدید چاپ نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *