معرفی انتشارات برتر اندیشان

در فرهنگ دیرینه ایرانی ، کتاب میراثی گرانقدر و ماندگار شناخته می‌‌شود و نقشی پر رنگی در رشد فکری افراد و روشنگری جامعه ایفا می‌کند.  انتشارات برتراندیشان به منظور گسترش فرهنگ و ترویج و نشر آثار ماندگار و آموزشی و علمی فرهنگی و نیز با هدف چاپ و انتشار آثار ارزشمند در موضوعات مختلف، در راستای اهداف فرهنگ سازی کتاب خوانی ، فعالیت‌های انتشاراتی خویش را قریب به 10 سال است که  آغاز کرده است. افزایش کمّی و کیفی تولید کتاب با توجه به اولویت‌های تعیین شده، برنامه ریزی در راستای گسترش نشر الکترونیک و طراحی و تولید محصولات محتوای مناسب با نیاز جامعه عمدۀ فعالیت های فرهنگی و انتشاراتی این موسسه را تشکیل  می‌دهد.انتشارات برتر اندیشان  یک ناشر عمومی و دانشگاهی  در زمینه چاپ و نشر کتاب های مختلف است. تمام تلاش ما چاپ  جدیدترین و با کیفیت ترین کتاب ها  با نازلترین قیمت می باشد. نشر ما توجه ‌ویژه به نشر آثاری متفاوت در تمامی حوزه ها از همان ابتدا فعالیت ویژه ای داشته است. از آن روزگار تاکنون، برتر اندیشان  بیش از چهارصد عنوان کتاب در حوزه‌های گوناگونی چون ادبیات، داستان، تاریخ، فلسفه، روان‌شناسی  و پزشکی و زبان و ترجمه و حقوقی و فنی مهندسی و… منتشر کرده است.

شعار ما: اندیشه خود را ماندگار کنید.

عملکردما:

چاپ کلیه آثار علمی نویسندگان _فرهیختگان_ اساتید دانشگاه _ دانشجویان _ مترجمان .

تبدیل کلیه دست نویس ها به صورت کتاب.

خدمات شامل تایپ، ویرایش، ویراستاری ادبی و فنی، صفحه آرایی، طراحی جلد و اخذ کلیه مجوز های اداری( دریافت شابک-ثبت در کتابخانه ملی _ ثبت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی _ ثبت در خانه کتاب ) .

مدت زمان لازم  با توجه به نوع کتاب 1 ماه تا 3 ماه .

وقتی وارد یک فروشگاه کتاب می‌شوی، حس خوبی به آدم دست می‌دهد. این ‌که کتاب را برمی‌داری و چند برگی از آن را ورق میزنی، شوق کتاب‌خوانی در وجودت اوج می گیرد. راستش، همین که بوی کتاب نو به مشام می‌رسد، آدم هوس کتاب می‌کند و دوست دارد  بیشتر و بیشتر کتاب بخواند. در فرصت‌های اندک میان هیاهوی روزانه، زمانی که می‌شود استراحت کوتاهی کرد، یک فنجان چای نوشید و به موسیقی دلخواه خود گوش کرد و کتابی خواند تا دل و روح تازه شود . حال دیگر این نوای موسیقی و عطر چای و متن کتاب است  شماست که به دل شما حال و هوایی دیگر می‌دهد. بسیار خرسندیم که میزبان شما در انتشارات برتر اندیشان هستیم.